lørdag 24. april 2010

For en deilig dag.

I dag har jeg jobbet i hagen i hele dag, har klippet , saga .spadd,luka,men så har det jammen med blitt fint.
Men før en begynner må en ha en god kopp te,med sukker i...

MASSE SUKKER..  
















Det bor noen små skapninger i dammen vår, de sa at jeg måtte rydde opp i den også, så det blir i morgen.Det er en møkka jobb, å det utsetter en i det lengste.
 Sånn ble det utenfor døra,enn så lenge.

Bilde til venstre er fra i dag ,bilde til høyre er fra i fjor på nesten samme dato.
Der var litt grønnere i fjor ja, men vi ligger ikke så langt etter.
Har masse planer for hagen , dammen skal bli større kjøpt inn damduk, stor pumpe,men må bare bli ferdig med en konfirmasjon først, det er det viktigste for tiden.
Håper dere får en riktig god lørdagskveld.
Anne .

   
                           

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du har tatt. Særlig de med tekoppen. I det hele tatt er bloggen din blitt så fin. Du fortjener mer oppmerksomhet synes jeg :)

    SvarSlett
  2. Du det går fint med lite oppmerksomhet for meg,veldig greit egentlig.Jeg koser meg med dette , det er jo noen som leser, men som ikke kommenterer.Det er som meg,jeg titter innom mange blogger,men er ikke så flink med kommentarer.

    SvarSlett