fredag 31. desember 2010

Godt nytt år.

På årets siste dag har vi kasta ut juletreet, det ble for mange nåler overalt for meg.
                                     

                                     
Ut av alle di fine barnålene , må jo så klart Ulrikke lage gulvkunst.
   




Så måtte vi jo ut å handle litt mat,trodde kjøleskapet var fult jeg. på handleturen oppdaget jeg jo at det var
1/2 pris på all julepynt, da måtte jeg jo ha  flere julekuler til nyttårsaften bordet.
Her er våres nyttårsbord.

Godt nytt år alle sammen,
Se Ellen, puta passer jammen inn .
Klem Anne.

2 kommentarer:

  1. Herlig bordpynt. Nydelig med alle kulene. Klart puta passer inn!
    Godt nytt år!
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert du har pyntet bordet.

    Barnåler er noe herk, og du hadde tydeligvis i rikt monn.

    Jeg har pakket vekk noe av julepynten allerede, og det skal ikke gå lenge før resten er på plass i sine respektive esker.

    Klem

    SvarSlett