søndag 3. januar 2010

Snøhule.


                     

                            Det er så artig med snø .... i går kveld laga vi snøhule sammen med Ulrikke.
                            Den første vi laga  datt sammen ,så satte vi i gang å lage en ny,men da med hjelp
                             av en snøfreser . Da sa Ulrikke " dere  gjør jammen alt for  meg"
                            Å det gjør vi:)nesten alt,fikk spørsmål om vi kunne overnatte i snøhula, men da sa
                            jeg nok nei gitt. Er ikke akkurat slik 71* grader nord type heller.
                           
                            Så får jeg ønske dere alle et riktig godt nytt år.
                            
                         

2 kommentarer:

  1. OISANN. Og jeg som alltid har sett på deg som nettopp 71grader nord typen. Men det var kanskje meg det. Jeg har faktisk overnatta i snøhule på Ørskogfjellet!!! Men det frister ikke til gjentagelse. Må innrømme det. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte vesker du lager. Jeg forsøkte meg også for en tid siden, men har funnet ut at jeg egner meg bedre til smykkedesign og litt glassdekorering.

    Blir veldig glad om du stikker innom bloggen min og legger igjen en hilsen.

    SvarSlett