lørdag 1. januar 2011

Årets første vesker.

                                                           
                                   


Endelig har jeg hatt lyst til å lage / montere vesker, det må bli et av mine nyttårsforsett.
Bli ferdig med en ting av gangen, jeg har vel 10 -15 stk vesker som ligger ferdig strikka, men ikke montert.
Så da er det  egentlig bare kosejobben igjen.
Bildene jeg har tatt er litt dårlig, det er vel også noe jeg kan bli litt bedre på.
det hadde vært kjekt med et foto kurs.
Forsatt godt nytt år.
Anne.


2 kommentarer:

  1. Nydelige vesker, du er så flink. Du burde helt klart hatt en naturhvit kjole til den nydelige naturhvite vesken.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. This is a good subject to talk about. Sometimes I fav stuff like this on Reddit. I don't think this would be the best to submit though. I'll look around and find another article that may work.
    how-do-we-make-our-life-healthy-and-long

    SvarSlett