lørdag 13. mars 2010

Lunefull




Ja våren er lunefull, vi får nok vente litt til på den fineste tida jeg vet om.
Her har dere et bevis på at jeg har vært ute på en skitur, bevis og bevis ser jo bare føttene mine .
Kan jo i samme slengen vise dere bilde av jentene mine i Tusten.Det er ikke jeg som har tatt bildene.
Heldigvis har dem en far som er knakende god på ski.
Det er utrolig nydelig utsikt, er jo ganske fint med skitrekk 10min unna der du bor.

Når det ikke blir noe til vår ute,får jeg lage litt vår inne.


Håper der får en riktig så fin dag.
Anne.


4 kommentarer:

  1. Så flott dere bor. Kjempefine naturbilder.

    Nydelig vår du har laget inne.

    SvarSlett
  2. helt utrolig fin utsikt. og dere har jo nesten samme utsikt fra stuevinduet. flotte bilder, Lasse :)

    SvarSlett
  3. hihi :) fine skiene til tante som knirker så fint;) må vel bli med jentene på slalom igjen :)
    savner dere, kos Anna

    SvarSlett
  4. Ja skia mine knirker fælt,du får ta deg en tur Anna.Her er nok snø :)
    Klem tante Anne

    SvarSlett