fredag 12. mars 2010

MFK.


Vi er klar for en ny sesong i blå hvite farger,søndag braker det løs mot Rosenborg.Vi gleder oss:)
Vi har en trøndergutt som leier hos oss,han er noe eplekjekk,som alle trøndere er når det gjelder fotball  He .
Han spurte her en dag om han kunne få sitte på hjem etter kampen, vi får se hvordan det går....
synes dere jeg tar litt av? da skal jeg fortelle om ei julegave jeg fikk av denne eplekjekke gutten ,joda jeg fikk medlemskap i suporter klubben til Rosenborg (vet ikke navnet på dem en gang)
Burde jo ikke leie ut til en trønder da,det skal jeg aldri mer gjøre.
Bare tuller,gutten er kjempesnill, må vel fortelle at jeg er tanta hannes å jula etter fikk han en Barbie dukke av meg,så artige julegaver setter vi pris på her i familien.
Jørgen du skal få sitte på hjem etter kampen,men ti still om vi taper.
Får si som Kjetil Rekdal,Jeg tror det blir sølv eller gull til Molde  er Molde litt mer stabil enn i fjor,kan de være med hele veien inn .det hadde vært bra for norsk fotball.

2 kommentarer:

  1. her tar du nok helt feil. Ålesund med Rekdal himself i spissen, tar alt. Cupen, serien, Champions league, UEFA-cupen, EM, VM, OL. HEIA ÅLESUND!!!

    SvarSlett
  2. Ellen Du har utrolig mye sunnmøring i det.
    Men e å Reka tar nok ikke feil.
    He he

    SvarSlett