torsdag 8. juli 2010

Ona .

                                        Hei hei.
Må bare vise litt flere bilder fra turen våres, i går  fortalte jeg at vi seila til Finnøya etter Bjørnsund.
Vi var jo innom vakre Ona,vi overnatta en natt der.Om du noen gang skulle være i dette området,da må du se og oppleve denne vakre øya langt uti havgapet.




Det bor omtrent 60-70 mennesker nå på Ona,om jeg ikke husker helt feil.
2 keramikkverksted,butikk,hotell,det er ikke noe tull nei.
jeg kjøpte meg noen nydlige kopper hos Brun&Blå,så ble det en lysestake hos  Turid Myrvang,
hun holder til på Ona Fyrstasjon,det gamle fyrvokterhuset.
Utrolig flinke damer begge to,håper de får solgt masse i sommer.


Så må jeg vise noen fine bilder fra Ålesund.


                                                                        










Disse bildene er tatt i gjestehavna i Ålesund,Brosundet.
Beliggenheten kan en vel ikke klage på her nei.
Ja da har dere fått sett litt av min sommerferie,nå er det snart tilbake til joben igjen.
Skal si tiden har gått fort, men heldigvis er ikke sommeren riktig ferdig enda.
Klem Anne

2 kommentarer:

  1. WOW! For noen flotte bilder fra Ålesund. Du må blogge bilder av keramikken du har kjøpt også :)

    SvarSlett
  2. Vakre bilder. Tusen takk for at du deler turen og opplevelsene med oss andre.

    Jeg har også veldig lyst til å se hva du har kjøpt.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett