onsdag 7. juli 2010

Sommer.

Nå er det vel på tide med litt blogging igjen,vi har vært på ferie ,(seileferie). 2 uker  ikke med det beste seileværet, men ganske greit for en nybegynner som meg.
Vi starta fra Molde, så gikk turen til Bud der vi lå en natt.
Her ser dere hvem som styrer,Lasse kan ikke la vær å blande seg i min styring.Han babbla stadig om at jeg skulle følge med på lusa???









Det er ganske så avslappende dette med seiling,uten vind.
Vi hadde lite vind nesten vær dag,så da vi dro fra Bud over til Bjørnsund,så var det med hjelp av motoren.
Bjørnsund er et fantastisk fin plass, nydlige gamle små hus,som nå brkes til sommerhus.Her er et av de små husene ,med en fantastisk hage.
bildet er litt uklart, tenk at det kan være så fine hager så langt uti havgapet.

Her ligger vi til kai på Bjørnsund.
Vi ble litt usikker om det var plass til oss  i den trange innseilinga, men det gikk kjempefint.
Bjørnsund skal vi nok tilbake til.
Søre Bjørnsund.
Turen gikk så videre til  Finnøya,den fineste gjestehavna vi var på  i sommer.
Men det kan jeg skrive mer om i morgen,for nå skal vi på steintullinn tur.
Ha en dag
Klem Anne.

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Tenker dere hadde mange fine opplevelser. Her går det i slåttonn nå, hektisk for Per Arne, bare ro og mak på oss andre :)

    SvarSlett
  2. Så koselig å se at du er tilbake.

    Flotte bilder du har tatt, og det er vanskelig å tenke seg at været kan være så fint når det blåser og regner til den store gullmedalje. Som det gjør her i Bergen.

    Jeg har en give away på gang med to flotte premier.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett