lørdag 10. juli 2010

Til Astrid Og Ellen.

                                            Hei hei...
Ja nå vil jeg lage et innlegg ,spesielt til dere to flinke vakre damene...dere to som legger igjen fine kommentarer til meg. Takk takk takk,dere er så kjempesøte :)
Dere begge to spurte om jeg kunne vise det som ble kjøpt på VAKRE ONA.

Klart jeg kan gjøre det for dere,skulle bare mangle.
                                                                      



Her er koppene,nydlig med varm sjokolade....å om det er noen som
lurer på hvem som har laga disse nydlige koppene,
Hun heter Anne Marit Steinshamn.



her er lysestaken ,å den er det Turid Myrvang som har laga.


Fine ..Ikke sant?
Gubben i huset mener jo vi har nok TING i huset,får aldri nok av vakre kopper.
Cappuccino blir mye bedre i store keramikk kopper,å når en da tenner på levende lys.
JA da blir alt bare meget bedre....å med denne våte kalde sommeren..
Så fortjener vi det.
SÅ tilbake til dere to, Astrid og Ellen,dere fortjener en blomsterbukett.
det blir litt vanskelig å få gitt dere,men et bilde av en Pion kan dere få....
snart står den i full flor her i hagen

                                                                        
                                                         Klem Anne.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for peon. :) Jeg har ikke gjødslet blomsterbedet i år, så peonknoppene mine ser veldig små ut. Spørs om det blir noen blomster i år. I så fall får jeg nøye meg med bildet fra deg.
    Veldig fin keramikk, særlig hjertekruset. Man får jo aldri nok av ting med hjerter på :)
    Stor klem fra Ellen :)
    PS! Kommer dere ikke hit snart???

    SvarSlett
  2. Hei hei Ellen .
    Jo vi kommer snart.... uka etter Jazzen,da har jeg langfri. passer det da,så kommer vi.
    Pionene vil nok blomstre skal du se:)
    Klem Anne.

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig stas. Kjempekoselig å se at du adresserer innlegget til Ellen og meg.

    Tingene du har kjøpt er virkelig flotte, og jeg takker varmt for peonen. Den har jeg med i hjertet mitt.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett